fredag 27 november 2009

Ullared - Here I come!!

Verkar inte som att man kan se videoklippen jag la in ..
Så här får ni länken istället, så kan ni gå in å kolla!
Bara klicka HÄR!

Nu har ja iaf fått skrutten att sova.. Till SLUT!
Ser fram emot morgondagen.. Får då ska vi åka till Ullared! WIIIE! Dock går bussen härifrån kl 7.. Äsch, kan ju sova på bussen. Benji ska va hos min farmor å faster så länge.. Där kommer han få de bra medan ja e på Ullared å handlar en massa julklappisar å presenter till Benjis 1 års dag! Åh herre.. Snart 1 år, kan inte riktigt förstå det. Känns till å med lite wierd att säga 1 år
Förresten.. Idag för ett 1 års sedan så skulle egentligen Benji ploppat ut, mitt BF datum. Men det ville inte lille herren.. Han bestämde sig för att komma ut 5 dagar senare - vilket var dom SEGASTE, 5 dagarna NÅGONSIN!
Ibland längtar ja dit igen.. Liksom den spännande känslan, som man kände varje dag som man trodde att ngt skulle hända. Nyfikenheten på vad som låg där inne, hur han/hon såg ut, min näsa eller min mun, mkt hår eller lite hår.. Dom härliga sparkarna som fick en att känna glädje å lycka!
Tänk att dom 5 dagarna gick så HIMLA segt.. Å nu har snart 1 år gått sen Benji föddes, å det har gått OTROLIGT fort! Man ska verkligen ta vara på tiden, på varje minut å varje sekund! Det kommer aldrig tillbaka till en igen ..

Nu ska ja in i duschen .. Så känner mig lite fräääsch imorn! Natti natti på er!

Jag för 1 års sedan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar