fredag 6 november 2009

Latinoboy ;)

Äntligen så fick ja träffa min farmor igen!! Å de kändes jätte bra å kul.. Har verkligen saknat henne MASSOR!
Självklart fick vi lite smått å gott. Både ja å Benji fick varsin Chiletröja .. ÄNTLIGEN! Har alltid velat ha en sån tröja!
Benji fick lite fina kläder, ja fick parfym å lite smycken! Sen köpte hon även med tandmedel (bedövar tandköttet när tänderna håller på att växa ut. Finns närmast i Norge) , en salva mot hosta å förkylning som man smörjer in på bröset, JÄTTE BRA! Så de va lite smått å gott ..! TACK!

Ikväll e Elias i Kungshamn hos en kompis, så ja tillbringar min tid med syrran ikväll! Ja å mamma skulle egentligen bytat barn idag, haha! Havansa skulle sova hos mig å Benji hos mamma. MEN, så blev Eliza sjuk, så vi avvaktar lite med det. Det hade varit kul att ha henne här.. Så de måste vi verkligen göra nån annan gång! Benji sover ju hela natten, medan Havansa e en liten nattuggla, så ja tänkte att mamma skulle få sova, vet ju själv hur de va när Benji va en liten bebis.
Här kommer lite pics från ikväll!

Jag å min lille skrutt!! Suddig bild, ja vet.. Hände ngt med kameran!
Med våra Chiletröjor



BENJIBUS!!!


Så söööt min älskling!! Å med Chiletröja, coolare än så kan man inte bli! Å ser ni.. Han går med den stolen hela tiden, så SNART!!!!


Tihi..


ÅÅÅÅÅHHHHHHH VAD JAG ÄLSKAR DEEEEJJ!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar