torsdag 19 november 2009

Inte mkt skrivande!

Oj då. Inget inlägg på hela dagen!!
Fick för mig på morgonen att ja ville åka till skolan.. Va öppet hus idag, så ja tänkte de kunde va lite kul att åka dit
Aldrig får ja så mkt uppmärksamhet som idag.. Lr ja, jag å jag.. Benji fick såklart ALL uppmärksamhet! Alla ville titta på honom, gulla å bära honom! All va heeelt fascinerad (stavning?) av honom.. Min skrutt!
Å han ville ABSOLUT inte va uppe i famnen, han skulle ner å krypa hela tiden. Haha..
Det va iaf väldigt kul där.
Sen åkte vi hem efter bara 2 timmar.. Tog samma buss som mamma, så när vi kom hem så åt jag å mamma årets första julskinka med sånt där gott ugnsbakat bröd å senap på .. MMM, så gott det var!!!! MUMMA!!
Sen har vi inte gjort så mkt mer idag.
Ja fick för mig förut att ja ville ha ut min säng i vardagsrummet.. Så Benji skulle få ett eget rum. Å de såg inte alls tokigt ut.. MEN, på den väggen som ja skulle ställt bokhyllan på, passade det inte alls.. Så de blev inget med det! Men de skulle säkert blivit JÄTTE mysigt!
Nu sover iaf skrutten gott.. Å ja ska sätta mig å beställa julklappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar