fredag 20 november 2009

Dumma kalla värld!!

Usch vilken kall värld vi lever i ...Å då menar jag inte kallt som "kyligt" , utan vilka kalla å falska människor det finns.
Det konstiga e att man mer medveten om de nu, än vad man var för några års sen.. Hur kommer de sig?
De spelar ingen roll vart man kommer nån stans, man märker ändå av falska männsikor.
E de så att man har att göra med fel folk?
E det bara jag som tycker att de bara e intriger på intriger hela tiden? I så fall tycker ja väldigt synd om såna som e runt 40 år å har varit med om det nästan halva livet..
Nej usch. Jag e så otorligt trött på detta.
Vad e de som händer med världen? Varför finns de folk som bara e så jävla falska å vill förstöra för andra?
Den enda som verkligen får mig att vilja leva e Benji.
Nu menar ja inte att ja e värsta emon som skär sig själv, å tycker att livet suger typ. Nej nej .. Men det e han som får mig att inse att de finns lycka, att man har SÅ mkt att leva för. Om ja inte hade haft Benji idag.. Så hade ja nog troligen skitit i skolan, använt mina pengar för att dra på krogen ständigt, å bara ligga å sova hela dagarna .. För då hade inte nått annat varit värt.
Han får mig att stå upp varje morgon, oavsett hur tidigt de än är, så lever ja för honom. Förstår ni vad ja menar?

Ja hatar att allt ska va så jäkla svårt.. Ja orkar inte med bråk lr intriger längre. Men hur ska ja undvika, när sånt e mig nära hela tiden?? Varför .. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar