söndag 15 november 2009

Bearbetning..

Det har bara gått några timmar, å ja tänker redan på bearbetning. Just nu känns de bara skit.. De gör verkligen ont i hela mig. Hela min dröm har gått i krasch! Min högsta dröm va att få ha min lilla familj, för de betydde SÅ mkt för mig.
 Men de e för mkt saker som har hänt.. Ja orkar inte mer med det. Som ja skrev i ett inlägg för ett tag sen, ja får panikångest! De här kanske va de bästa, lr inte.. De märker vi.
Men just nu, vill ja bara va .. Bara va med mig själv, å koncentrera mig på Benji. Han e den viktigaste i allt detta. Å de sista ja vill e att han ska drabbas.
Å ni som känner mig som läser bloggen.. Snälla, ja vill inte ha ngt medlidande. Tyck inte synd om mig.. De sista ja vill e att prata om det. Ja vill bara va ensam.. Det e de bästa sättet för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar