måndag 2 november 2009

11 månader idag!! :D

Har knappt suttit ngt vid datan alls idag, så det har inte blivit något bloggande!
Idag e min älskade lille skrutt 11 månader!! Bara 1 månad kvar å han e HELA 1 ÅR!! Herre gud så fort tiden har gått!
Fick ett jätte sött sms imorse när ja satt i bussen utav mormor - "Benjibus 11 månader, pigg och glad, önskar dig mamma en fin dag" . Åhh, blev jätte glad över de smset!
Å då fick ja mig en tanke. Min lille bebis, e ingen bebis längre. Han e snart 1 år, å ja kan knappt fatta det. Helt plötsligt blev ja JÄTTE rörd. Kändes nästan som att ja skulle börja grina där på bussen. Haha..! Det va bara så känsligt liksom.
Men han kommer alltid va min lille BEBIS! ALLTID!
Har tyvärr inte fått tagit någon månadsbild idag.. Har som sagt inte haft någon tid!
Åt hemma hos Elias förut.. Blev bjudna på mat, pommes med hamburgare, MUMS! Å Benji fick såklart oxå, å en klubba, på hans 11 månaders dag, hehe
När vi kom hem så satte vi oss i bad.. MYYYS! Har bara gosat heela dagen! Han har verkligen blivit uppvaktad!

Jag å Benji i badet.. MYS





Nån ide Benji har fått, att han ska gå in i tvättmaskinen. Självklart kommer han inte in där, haha! Men sådär kan han stå jätte länge å prata! Kan tänka mig att de ekar där inne


Mammas cooling!



När ja skulle till mormor å hämta Benji efter skolan, så satt han såhär i diskhornet! Hur glad som helst! Fatta att man smälter då!



Du å jag föralltid Benji! Älskar dej oerhört mkt! Varje dag med dej e en ny upplevelse! Du gör mina dagar lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar