måndag 16 november 2009

I think I leave it..

Tror inte ja vill blogga mer .. Tyvärr.
Ja menar, hur många som läser min blogg, läser för att dom gillar det jag skriver, eller bara utav ren nyfikenhet?
Ja tror mest ren nyfikenhet.. Nyfiken på vad som händer i mitt liv just nu. De tråkiga e att ja inte kan skriva om PRECIS allt, för då hade de blivit katastrof.
Vissa går säkert in å läser för att kunna hitta de minsta lilla dom kan kommentera anonymt om.
Å ni som läser min blogg för att ni GILLAR den. De här e inget mot er

Så ja tror ja lämnar bloggen för en stund .. Inget kul som händer i mitt liv just nu ändå. Tråkigt, för ja vill kunna blogga om va ja känner.. Att kunna skriva om de gör de mkt lättare oxå, känns som att de lättar lite.
Men nja.. För mkt nyfikna folk bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar