söndag 1 november 2009

Puuh!

Usch va denna dagen har varit SEG! Det märks att min kropp inte e van vid att va uppe länge, å sen dessutom att dricka alkohol. Har känt mig tung i hela kroppen! Förut när Benji somnade så slocknade jag med en gång, guuud så härligt det var!
Å inte nog med det, så har Benji varit på sitt dåligaste humör idag.
Å FY så trotsig han har blivit, de e helt sjukt!
När han vaknade, efter att vi hade sovit, så va han jätte grinig. Å så ville han ner på golvet, så ja släppte ner honom. Men då ville han upp igen, så ja räckte honom mina armar.. Men nej. Då slänge han sig ner på golvet å bara gråta en massa! Räckte armarna igen å sa "kom" , men då kröp han bara ännu längre bort. Han ville att ja skulle komma fram å ta upp honom! Haha. Men när ja väl skulle göra de, nej.. Då började han slänga sig bak å vägra komma upp! Vad HÄNDER?! Ni ska bara veta.. Hans humör alltså! Så fort nått litet går emot han, så får han typ panik.. Slänger sig bakåt lr börjar gråta. PUST!
Nu har ja iaf precis lämnat honom till mormor. Han ska sova där inatt eftersom ja ska upp tidigt imorn till skolan. Å de e inget ja hurrar för! Nu ska ja ta mig en lååång å varm dusch, å sen gå å SOVA!! JA RIKTIGT LÄNGTAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar