fredag 27 november 2009

Min skrutt går!!! :D

Dagen började med skolan.. Gick helt okey!
Kom hem efter en lång dag (kändes det som) till min älskade skrutt!! Hade somnat när ja kom hem, inte så bra.. Men men.. Han va trött. Å nu vill han INTE sova, så de märks att han har sovit mitt på dagen. ETT undantag
Iaf.. Mamma å Havansa va här. Mamma hjälpte mig upp med julgardinerna å lite julpynt. Så nu e de JÄTTE juligt å mysigt här
Benji stod vid bordet i vardagsrummet, å såg att Elias satt i soffan med adventsljustaken.. Å helt plötsligt så släpper han taget å går från bordet till soffan! Åhhh så glad jag blev..
Sen dess har han gått mer lr mindre under hela dagen!
Sen när vi va i köket så gick han tvärs över hela golvet.. Ja stod bara framför honom, så han skulle känna lite stöd. Så otroligt stolt ja e över min lille skrutt! Skratta så mkt att ja fick tårar, men de va helt klart glädjetårar mitt upp i allt oxå Nu e de på gång iaf .. Snart går han som en dans på rosor! Ja som trodde att han inte skulle gå ngt mer innan hans 1 ett års dag.. Men OJ, så fel ja hade. Å fort går de när han väl e på gång! Fick spelat in det iaf.. Hihi..
Så ENJOY

Från att gå från bordet till soffan..



Till att "våga" gå tvärs över golvet... Åhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar