söndag 19 juni 2011

Sommarlovet är slut!

Åh, jag är SÅ nervös nu! Imorgon börjar jag att jobba och jag är sååå pirrig! Hur kommer det gå ? Tänk om jag gör fel ? Kommer jag att va ensam hela dagen ? Tänk om jag ger fel medicin ? Haha.. :) Har aldrig innan varit så här nervös inför ett sommarjobb. Kanske för att jag vet att jag har ett väldigt stort ansvar på mig. Men jaja, det kommer nog allt gå super bra! :)
Upp tidigt imorgon och en lång dag framför mig , 7.00-16.00 ... Trevligt, trevligt :)

Har i alla fall haft ett bra sommarlov och jag ser ändå framemot jobb och tjäna PENGAR! :D
Igår var det utgång som gällde och det var super kul, förutom att lite saker hände ... MEN, annars var det riktigt trevligt! Satt och förfesta hos Joppan först och sen drog vi vidare till Harrys. Dock var det inte så jätte mycket folk och musiken var inte så där jätte bra, så mitt moode sjönk ganska mycket. Åkte hem igen vid 2 tiden och sov gott i min säng resten av natten! Kanske lika bra att inte va uppe allt för länge heller, så jag orkar med dagen imorgon ;) Nej, men kul var det och jag hoppas på fler gånger :) 

Benji somnade i sängen redan vid kvart över 6, så jag hoppas att han sover hela natten nu. Hittills har gått bra, men kvällen är inte slut ännu. Nu ska i alla fall jag göra mig i ordning för sängen, tänkte kolla på Kärlek på menyn som går på tv:n nu , en riktigt bra film :)

Hoppas ni alla får en bra dag imorgon .. en ny vecka, nya utmaningar! :) Natti natti på er

Tack för en trevligt och rolig kväll Joppan!!! :)<3

1 kommentar:

  1. Lycka Till nu på jobbet! Jag tror du kommer klara det galant =)
    Massor av kramisar

    SvaraRadera