måndag 20 juni 2011

Första arbetsdag avklarad!

Så nu var denna dagen snart över ... och den har varit RÖRIG! Ingen visste nått när jag kom till jobbet. Men det visade sig till slut att jag skulle gå med en idag, just för att det är första dagen. Men behövde bara en dag till introduktion, eftersom jag har praktiserat där i 4 veckor innan. Hade i alla fall tur och min gamla handledare :D Så man kunde ändå känna sig avslappnad :)

Hade inte fått inloggningsuppgifter för att kunna gå in och kolla på mitt schema och när jag väl fick det funka inte min lösenord. Åh herregud! Sen dessutom ska jag på kurs imorgon och på torsdag, men även jobba ett kort passa på torsdag förmiddag. Ledig på onsdag och på fredag och jobbar sen hela helgen .. hääärligt! HAHA! :)

Jag som trodde att jag hade fått så sköna och korta pass .. HADE JU KOLLAT FEL! På dem dagarna jag har dubbelpass. Vill säga, på lördag tex, då jobbar jag från 7.00-11.00 och sen slutar jag och börjar nästa pass 15.30-22.00 .. Ungefär tre såna dubbelpass har jag 3 veckor framöver. Jaja, det är ju pengar :) Det är det man få tänka på!

Så idag fick jag inte riktigt känna på hur det var att jobba ensam eftersom jag var med någon hela tiden. Kändes som att jag var en elev ungefär som gick vid sidan av ... Men på torsdag då jag kommer att få va själv, och sen alla andra dagar framöver, DÅ kommer jag att få känna av det! Detta blir nog säkert jätte bra! :)

Nu ska jag ta mig en underbar god dusch och sen SOVA.. är helt slut! :)  

3 kommentarer:

  1. Egentligen tycker jag det är helt värdelöst med såna där delade turen, man ska upp tidigt och kommer hem sent =(
    Har du nära till jobbet? Kommer du hinna hem och typ äta lite och "vila" lite innan du ska dit igen?
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Halloj! Hur går det för dig på jobbet?
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. snälla uppdatera, vi vill veta hur det går :)

    SvaraRadera