tisdag 8 mars 2011

Lever i en dröm värld!

Jag är så otroligt glad just nu .. Jag lever i ett lyckorus. Detta har varit en utav mina stora mål i livet - att ta körkort. För bara en månad sen kändes det som att jag aldrig skulle klara det, det var så långt ifrån. Och nu har jag KÖRKORT! Jag har KLARAT DET! :D Fy fan vad jag är bra! Ursäkta mitt språk, men det är så jag känner!
Eller ja, jag kan fortfarande inte fatta att jag har klarat det. Det känns som en dröm som äntligen har blivit sann. Och då vill man ju såklart inte vakna upp ur drömmen och veta att det inte alls är så. Så nu måste jag försöka förstå att det INTE är en dröm, det är verkligt .. I DID IT!! :D
Kommer aldrig glömma just denna dagen. Tror jag hade ca. 6 minuter kvar av provet och då tänkte jag att det lika gärna var bäst att rätta det. Och om jag ska va helt ärligt så var jag SÅÅÅÅ osäker på nästan alla frågor, så jag hade förväntat mig att få se ett "icke godkänt". Jag tänkte flera gånger "skit att jag inte plugga mer på detta", för det var verkligen jätte jobbiga frågor som man helst av allt inte ville ha! Men så rätta jag det och fick se "godkänt" .. Tror jag satt i ca. 10 sekunder och bara kolla. Kunde inte riktigt fatta .. Och sen kom leendet. JAG KLARADE DET! Gick ut och fick kramat om morfar som hade suttit och väntat .. och då kom tårarna! Haha! Jag var så JÄKLA glad, så jag började gråta :) Men LYCKOTÅRAR! Sen blev det en skvätt till när jag ringde mamma :)

Jag är så glad över mig själv. Tänk så mycket jag har åstadkommit på bara tre år! Vid 17-års ålder fick jag världens finaste son och nu vid 19 års ålder .. ja, snart 20 .. KÖRKORT! Jag har verkligen lyckats bra! :)
Och bättre ska det bli! Känns som att jag skulle kunna klara allt nu. Inget är omöjligt! :)


Jag och åt morfar åt på restaurang innan provet :) Mysigt och gott!
En hamburgare tallrik. Om vi hade vetat att det var så mycket mat hade vi nog tagit något annat! Vi skulle nämligen hinna äta upp det på en halvtimme :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar