onsdag 23 mars 2011

En kort dag.

Idag gick jag med sjuksköterskan .. man skulle tydligen ha provat på det också! Kan ju säga med en gång att jag inte GILLAR'T! To much kontorsarbete och papper. Jag vill ta hand om dom äldre, inte sitta framför en datorn typ hela dagen. Det kanske inte är hela dagen. När något krisar sig så är det ju till sjuksköterskan man ska höra av sig till. Sjuksköterskan har ju mycket med medicin och sjukdomar att göra .. och undersköterskor är det mer med omvårdnad att göra. Så ja, det är väl individuellt. Men jag föredrar hemtjänst :)

Slutade ganska tidigt idag, 14.30 .. det anser jag va ganska tidigt! ;) Och nu väntar jag på att morfar ska komma hem så jag kan låna bilen. Jag och Benji ska åka och handla lite :) Så idag får pappa stå för maten!

Fick förresten en kommentar om att man visst kan fixa smylis hit. Men när jag gick in där så stod bara hur man gjorde för blogg.se .. Fattade INTE hur man skulle få in det här! HJÄLP!! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar