onsdag 23 februari 2011

Vi är inte ensamma!

Ännu ett raserianfall .. Jag blir tokig! Men pusta ut, det går över!

Har nu varit inne på en massa olika sidor och läst om den här underbara 2 års trotsen. Några av dem som jag läste kunde lika gärna varit jag som hade skrivit. Tänk att det finns fler människor där ute som har barn som är lika trotsiga. Jag blev nästan rädd där ett tag att VI var dem enda som hade det så här! Nu känner jag lite lättnad faktiskt. Tur att det finns internet och att man kan få så mycket fakta och råd från andra. För det behövs verkligen nu.
Nu har jag i alla fall läst om lite tips hur man kan hantera trotsen .. Så nu kanske man inte behöver känna sig som världens misslyckande mamman längre! 
Det här ska vi allt klara att ta oss igenom! 2 års trotsen ska man ju "egentligen" se som något positivt och bra, då det är helt NORMALT och att barnet faktiskt trotsar för att utvecklas! Låter lättare än vad det är, men det är något man får ta sig igenom. 

ALLTSÅ .. Vad är det som händer med min rygg?? Från något helt annat.
Har så fruktansvärt ont så jag vet inte vart jag tar vägen snart. Självklart är det precis där dem satte ryggbedövningen .. Men det värsta är att det stramar ut på höger sida . Så det känns nästan precis som förvärkar .. Och då kan ni väl bara lista ut att det GÖR ONT?! Kan knappt sitta och jag hittar inget bekvämt liggställe heller. Om det fortsäter får jag nog gå till farbror doktorn ..

Nej, så mycket det blev skrivet nu! Hoppas ni orkar med att läsa
Nu är det dags att inta sängen! Om det nu går ..

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar