måndag 14 februari 2011

Nerovistet!

Som ni flesta har märkt har det varit en bra dag! Jag och älskligen är ännu en gång förlovade på nytt och det känns underbart! Är ju nästan kär som på nytt
Kan samtidigt berätta att det är våran förlovningsring som vi köpte när vi förlovade oss första gången, 5/1-06 Dock hände lite saker efter de och vi hade inte på oss dom. Till slut blev dem försmå för oss.. och då bestämde vi att vi skulle förstora dem till alla hjärtans dag
Det var inget mer märkvärdigt än det, utan två vuxna människor som bestämde sig för att förlova sig Och det känns helt rätt!!

Fick ju rolig post idag också.. Uff, så nervös jag är nu! Måste samla mod och koncentrera mig. Vill ju klara detta nu! Nu ska jag dricka lite vatten och sova. Känns som att det är MYCKET som snurrar runt i huvudet! ....

Hoppas ni alla har haft en underbar alla hjärtans dag! Det har i alla fall jag! Benji Elias ... Älskar er mina killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar