måndag 17 januari 2011

Vad har jag gett mig in på ?

Från och med idag går jag andra terminen i 2:an .. Känns grymt!
Vi började även den nya kursen i indivduella val och jag skulle haft bild och form. Förra terminen hade jag servering vilket inte var så jätte skojjigt om man säger så. Jag var verkligen jätte dum som valde något annat, eftersom jag ändå har tänkt senare i framtiden att plugga vidare. Så jag fick något impulsivt för mig och gick till syon för att helt enkelt ändra det individuella valet .. TILL SVENSKA C. Det kanske var något för mig, men nu kommer jag få möta min största rädsla.
Vi kommer att få redovisa väldigt mycket, det är liksom en del av kursen att öva sig att stå där framme och prata. Och det där är verkligen något jag hatar .. usch. Bara nervositeten kunde släppa hade ju allt flytit på bra. Men det går inte på något sätt. Men övning ger färdighet, eller ?
Detta blir nog säkert jätte bra (ni fattar inte vilken klump jag har i magen egentligen, ville bara va liiiite positiv)

Hjärtat ligger och sover och jag ska plugga inför samhällskunskapen.. Inte kuuul! Jag är super trött!

Ungefär så här trött ... MIN GOING! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar