fredag 14 maj 2010

Perfekta tårtan ! :)

Har nu kollat runt lite på recept.. Och jag har hittat en tårta jag ska göra! En chokladtårta, med banan och vaniljvisp i Det blir nog väldigt gott! Och så är det smält choklad uppe på tårtan som ska stelan. Det lät och såg väldigt gott ut i alla fall!
2 stycken får jag nog nästan göra också, vi är ju ganska många i familjen
Nu ligger Benji och vilar lite.. Efter han har vaknat ska vi gå ut och leka lite. Sedan blir det middag - wook med något gott kött, smaskens Sedan får vi se vad resten utav dagen erbjuder. Tänke ju baka någon kaka, men vet inte om jag ska det.. Räcker väl med 2 tårtor
Eller så kanske någon är snäll och bakar något till mig, hihi
Har faktiskt varit duktig och pluggat en hel del idag.. Ska fortsätta lite med det nu, när Benji ändå sover. Jag ska VERKLIGEN klara det där provet, är helt inställd på det! Har väl såna här krafter nu för att jag vet att vi snart slutar skolan.. GUUD vad underbart! Sedan är det "bara" 2 år kvar i skolan, fyyy .. Men jaja.. Detta året har faktiskt gått väldigt fort, så jag får hoppas på samma nu.
Nej, plugga lite nu då kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar