måndag 16 februari 2009

Vissa e verkligen lättroade!!

Nu ska ja göra klart för er en sak. Å särskilt till tuffa "ANNA" som e så bra på att kommentera här.
Det e mitt liv å mitt barn som du snackar om. Å helt ärligt ska du skita i vad ja gör. Visst, ha din åsikt men ha den för dej själv!! När ja lämnar bort Benji så e de till min FAMILJ, inte till VEM som helst. Å det tänker ja fortsätta med, å så e de bara. Han har det hur bra som helst där, å det gör honom inget illa att vara där. Det e dessutom en fördel oxå eftersom han får vara med andra folk oxå... Å som sagt, ÄNNU en gång, TILL MIN FAMILJ!!!! Anna, du borde skaffa dej ett liv istället å sluta att klaga på mig om hur ja gör med mitt barn.. För som sagt, ja e Benjis mamma å ja vet vad som e bäst för honom. Nu hoppas ja att du fattar, å att ja har gjort klart för dig. MITT BARN Å MITT ANSVAR!!! Ja sköter mitt, å du sköter DITT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar