fredag 7 november 2008

Watching Idol =)

Nu ska ja hem till mamma å kolla på Idol! E ju inte så JÄTTE inne i det, men kan ju va bara va trevligt att sitta där å umgås, istället för att bara va här hemma å inte göra nånting! Men skriver säkert mer sen!! 
Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar