Jag pratar självklart om Idol. Ärligt talat så tycker jag att Johan SKA åka ut!! Han kan ju inte ens sjunga, finns ju ingen taktkänsla överhuvud taget! 
Visst, han e säkert "JÄTTE" gullig å SKIT "bra" bland småflickorna, men SNÄLLA.. han suger verkligen på att sjunga! Passar inte på Idol överhuvud taget. Någon som håller med? Om ja har HELT fel säg bara till.. Men de e så ja tycker iaf!
Om inte han åker ut, så tycker ja nog att Robin kan åka ut.
Men håll med om att Kevin e den bästa där?! 
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar