En helt vanlig morsa!
fredag 7 november 2008
Min drog!
Japp!! Det här e min DROG som ja bara MÅSTE ha..
MASSA IS MED COLA!!
Om inte cola, bara
IS
över huvudet taget!! SÅ underbart gott.. MMMM!!
Nu ska ja göra mej en sån
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar