Om ja hade vågat så hade ja bakat dom själv, men eftersom ja aldrig tidigare har gjort de så låter jag bli!
Men först, innan ja unnar mej en kanelbulle måste de städas här. STÖKIGT med ett ord. Mitt sovrum börjar nästan se ut som mitt förra rum, MASSA kläder överallt. Å hallen e jätte smutsig med sand å grejjer. Å så måste ja slänga in en maskin med tvätt. Massa som måste göras! Hade gärna sluppit, men imorn e de söndag.. å de e en slappdag, hehe
Ngt som hade vart gott e mormors kanelbullar. Dom va ja till å med å bakade ibland när ja va liten, hehe! Hur kommer de sej att mormors alltid e godast? Det finns ju inga som knäcker dom!
Nu måste ja upp å äta lite känner jag..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar